اکتشافات معدنی در زنجان هنوز به روش سنتی است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اکتشافات معدنی در زنجان هنوز به روش سنتی است
نوشته شده در دو شنبه 13 آذر 1398
بازدید : 137
نویسنده : محمدرضا علیمردانی


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس خواستار شد
افزایش حضور فعالان معدنی در استان زنجان / حمایت از نخبگان ‌معدنی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس ‌با اشاره به اینکه ارتقای زیرساخت‎ها به منظور توسعه سرمایه‎گذاری و افزایش حضور فعالان معدنی در دستور کار مسئولان استان زنجان قرار گیرد، گفت: باید به صنایع و معادن مختلف در استان توجه ویژه‏ای شود.

خبرگزاری فارس: افزایش حضور فعالان معدنی در استان زنجان / حمایت از نخبگان ‌معدنی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن علیمردانی عصر امروز در نشست مشترک شورای عالی معادن کشور، کمیسیون تخصصی معادن اتاق ایران و کمیسیون تخصصی صنعت و معدن اتاق زنجان اظهار داشت: استان زنجان از نظر معادن جز استان‏های غنی کشور به شمار می‏رود.

وی با اشاره به اینکه چرخه اقتصادی استان زنجان وابسته به معدن است، خاطرنشان کرد: از مسئولان انتظار می‏رود با تصمیمات سازنده و کاربردی از این صنعت رو به توسعه حمایت کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با برنامه‏ریزی‎ها و تلاش باید رتبه استان را در زمینه معدن ارتقا داد، تصریح کرد: با تصمیمات راهبردی باید موانع موجود در این زمینه را برطرف کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز بهره‏برداران در زمینه اکتشاف معادن و استخراج مواد معدنی با دستگاه‏های مربوط به محیط زیست و منابع طبیعی مشکلاتی دارند، ادامه داد: در برخی از مواقع نیز پس از پایان استخراج مواد، منطقه مورد نظر توسط معدن‎کاران به صورت مجدد بازسازی نمی‏شود.

 

* اکتشافات معدنی در زنجان هنوز به روش سنتی است

علیمردانی با بیان اینکه اکتشاف معادن امروزه در کشور با روش سنتی انجام می‎شود و با علم روز فاصله دارد، یادآور شد: باید با تجدید نظر در سیاست‎گذاری‎ها از علم روز در این زمینه استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه ارتقا زیرساخت‎ها به منظور توسعه سرمایه‎گذاری و افزایش حضور فعالان معدنی در دستور کار مسئولان استان زنجان قرار گیرد، خاطرنشان کرد: باید به صنایع و معادن مختلف در استان توجه ویژه‏ای شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استفاده از قشر تحصیلکرده و حمایت از نخبگان سبب جهشی در امور معدنی کشور می‎شود، تصریح کرد: نمایشگاه‎ها و همایش‏هایی نیز برای شناساندن ظرفیت استان به سرمایه‏گذاران در استان برگزار شود.

وی همچنین صنعت سرب و روی را در استان زنجان خوب ارزیابی کرد.

 




:: برچسب‌ها: اکتشافات معدنی در زنجان هنوز به روش سنتی است ,



مطالب مرتبط با این پست
.